Проанализируйте,
как основная задача этого модуля помогла планированию и созданию Вашего
проекта.
·
Как
направляющие вопросы помогают поддержать обучение моих учеников?
·
Как
планировать текущее личностно-ориентированное оценивание школьников?
Обдумайте то,
как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на
качество обучения Ваших учеников. Запишите свои суждения, перечислите ключевые
освоенные аспекты, вопросы и сомнения в своем отзыве (рефлексии) .
Во втором модуле получила полезную информацию в составлении основополагающего вопроса, который ведёт к глубоким размышлениям и выводам, проблемных вопросов, которые связаны непосредственно с проектом, учебных вопросов, которые имеют ограниченное число правильных ответов.
ОтветитьУдалитьОценивание, в результате которого вырабатываются полезные отзывы и комментарии, указывает ученикам на их слабые стороны, и подтверждает их сильные стороны и успехи.
Даний модуль істотно допоміг мені зрозуміти, для чого викладач повинен ставити проблемні питання перед учнями, як правильно їх сформулювати. На основі цих знань я визначила основне питання проекту - Чи можливий безпечний Інтернет?, 3 проблемні питання - Як убезпечити себе в Інтернет?, Які загрози для користувача в Інтернет існують?, Що я можу зробити для безпеки в Інтернет? а також учбові питання. Ці питання обовязково повинні бути узгоджені з стандартами освіти.
ОтветитьУдалитьТакі питання забезпечують стійкий пізнавальний інтерес, підтримують цікавість на протязі вивчення теми, наштовхують на творчі пошуки відповідей.
Изучив модуль 2, я получила полезную информацию как составлять направляющие вопросы. Для того, чтобы ученики стали активными учасниками учебного процеса, необходимо так составить направляющие вопросы, чтобы поиск ответа был для них интересен и они могли бы увидеть связь между учебной темой и реальной жизнью.
ОтветитьУдалитьТекущее оценивание, которое основано на проектной деятельности, представляет возможность учащимся показать свои знания разными способами. Оценивание помагает учителю определить, что усвоил учащийся, а также позволяет учителю получить больше информации о потребностях их учеников и адаптировать процес обучения с целью улучшения их успеваемости.
Данный модуль, бесспорно, помог планированию моего проекта. Знания, полученные в этом модуле, заставили меня переосмыслить все проведенные мною уроки, оценить качество обучения. За плечами – опыт, но благодаря подобным курсам, мы продолжаем совершенствоваться. Глубокие размышления привели меня к новым темам проектов, которые я думаю осуществить в ближайшем будущем.
ОтветитьУдалитьПід час вивчення модуля 2 я зрозуміла настільки важливо, під час планування навчального проекту, влучно підібрати основоположні, проблемні та навчальні запитання за змістом. Адже саме основоположні питання та питання навчальної теми будуть визначати зміст і стратегії для всього проекту.
ОтветитьУдалитьНеможливе планування проекту і без чітко визначених методів оцінювання. Оцінюванню здійснюється постійно і являється інструментом вдосконалення умінь та навичок учнів, надає можливість учням показати їх знання та прогалини різними способами.
Основоположні, проблемні та навчальні питання є важливими компонентами плану навчального проекту. Ці питання допомагають учням краще зрозуміти основні концепції теми, сприяють розвитку в учнів навичок творчого і критичного мислення. Отримані в цьому модулі знання звичайно будуть сприяти ефективності навчально-виховного процесу на моїх уроках.
ОтветитьУдалитьНаправляючі питання змушують учнів використовувати розумові вміння високого рівня, допомагають їм у глибокому розумінні основоположних концепцій і пропонують структуру для організації фактичної інформації. Направляючі питання складаються з:
ОтветитьУдалить- одного основоположного питання, яке є широким, відкритим питанням. Основоположні питання часто об'єднують навчальні предмети і допомагають учням зрозуміти, як предмети пов'язані між собою.
- Проблемних питань навчальної теми, які є відкритими і пов'язані з конкретним проектом чи навчальною темою і підтримують дослідження з напряму, заданого основоположним питанням.
- Навчальних питань, які грунтуються на фактах. Це конкретні питання, які мають обмежену кількість правильних відповідей.
Оцінювання в проектно-орієнтованих навчальних темах повинно:
проводитися протягом усього навчального циклу;
оцінювати досягнення найважливіших цілей проекту;
залучати учнів до процесу оцінювання;
використовувати різні стратегії оцінювання, які:
• враховують інтереси і досвід учнів;
• сприяють розвитку самостійності учнів та співробітництва;
• дозволяють бачити прогрес учнів;
• перевіряють розуміння і заохочують метапізнання;
• дозволяють продемонструвати розуміння і вміння.