Проанализируйте, как основная задача этого модуля помогла планированию и созданию Вашего проекта.
· Какие материалы я могу разрабатывать для преподавания в условиях личностно-ориентированного обучения?
· Как я могу применять ИКТ для поддержки своей педагогической практики?
Обдумайте то, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на качество обучения Ваших учеников. Запишите свои суждения, перечислите ключевые освоенные аспекты, вопросы и сомнения в своем отзыве (рефлексии).
- Включите в ваш ответ ваши соображения о том, как ваше понимание и знания изменились с течением времени.
Основним є постановка питань. Правильні питання є зв'язною ланкою педагогічного та життєвого досвіду вчителя. Поведінка вчителя, атмосфера у групі та стратегії виконання проекту дуже важливі в особистісно-орієнтованому навчанні. Деталі плану реалізації проекту визначають вимоги, необхідні у позаурочній діяльності, до проекту, під час його та після нього, для забезпечення успіху проекту Постійний професійний розвиток є необхідним для впевненого зростання професійної майстерності.
ОтветитьУдалитьКак показывает практика, без ИКТ уже невозможно представить себе учебное заведение.
ОтветитьУдалитьИспользование ИКТ позволяет проводить уроки:
• на высоком эстетическом и эмоциональном уровне (анимация, музыка);
• обеспечивает наглядность;
• привлекает большое количество дидактического материала;
• повышает объём выполняемой работы на уроке в 1,5 – 2 раза;
• обеспечивает высокую степень дифференциации обучения.
При подготовке к урокам преподаватель может использовать электронные ресурсы учебного назначения:
• мультимедийные курсы;
• презентации к урокам;
• логические игры;
• тестовые оболочки;
• ресурсы Интернет;
• электронные энциклопедии.
Учням для успішної роботи і життя в інформаційному суспільстві необхідно навчатися:
ОтветитьУдалить- ефективно використовувати знання реального життя;
- творчо мислити, послідовно і логічно міркувати, подавати та захищати свої ідеї;
- ставити цілі і здійснювати постановку завдання, визначати пріоритети, планувати конкретні результати і нести персональну відповідальність за них;
- працювати в команді та мати навички спілкування;
- володіти інформаційною культурою та комп'ютерною грамотністю.
Тому використання ІКТ є невід'ємною складовою навчально-виховного процесу.
Форми використання ІКТ.
1 Використання готових електронних продуктів
дозволяє інтенсифікувати діяльність викладача і учня, дозволяє підвищити якість навчання предмету; відобразити суттєві сторони біологічних об'єктів, зримо втіливши в життя принцип наочності.
2. Використання мультимедійних презентацій
дозволяє представити навчальний матеріал як систему яскравих опорних образів, наповнених вичерпною
структурованою інформацією в алгоритмічній порядку. В цьому випадку задіюються різні канали сприйняття, що дозволяє закласти інформацію не тільки в фактографічному, але і в асоціативному вигляді в довготривалу пам'ять учнів.
3. Використання ресурсів мережі Інтернет
Мережа Інтернет несе величезний потенціал освітніх послуг (електронна пошта, пошукові системи, електронні конференції) і стає складовою частиною сучасної освіти. Отримуючи з мережі навчально-значиму інформацію, учні набувають навичок:
• цілеспрямовано знаходити інформацію і систематизувати її за заданими ознаками;
• бачити інформацію в цілому, а не фрагментарно, виділяти головне в інформаційному повідомленні.
4. Використання інтерактивної дошки тощо.
Необхідно навчити кожного учня за короткий проміжок часу освоювати, перетворювати і використовувати в практичній діяльності величезні масиви інформації. Дуже важливо організувати процес навчання так, щоб учень активно, з цікавістю і захопленням працював на уроці, бачив плоди своєї праці і міг їх оцінити.
ОтветитьУдалитьДопомогти викладачеві у вирішенні цього непростого завдання може поєднання традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій, у тому числі і комп'ютерних. Адже використання комп'ютера на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним, суворо диференційованим та індивідуальним.
Переваги використання ІКТ:
- індивідуалізація навчання;
- інтенсифікація самостійної роботи учнів;
- зростання обсягу виконаних за урок завдань;
- розширення інформаційних потоків при використанні Internet;
- підвищення мотивації та пізнавальної активності за рахунок різноманітності форм роботи, можливості включення ігрового моменту тощо.
Та, захопившись застосуванням ІКТ на уроках, викладач ні в якому разі не повинен перейти від розвиваючого навчання тільки до наочно-ілюстративних методів.