среда, 1 февраля 2012 г.

Рефлексия Модуль 2


Проанализируйте, как основная задача этого модуля помогла планированию и созданию Вашего проекта.

·         Как направляющие вопросы помогают поддержать обучение моих учеников?
·         Как планировать текущее личностно-ориентированное оценивание школьников?

Обдумайте то, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на качество обучения Ваших учеников. Запишите свои суждения, перечислите ключевые освоенные аспекты, вопросы и сомнения в своем отзыве (рефлексии) .

7 комментариев:

  1. Во втором модуле получила полезную информацию в составлении основополагающего вопроса, который ведёт к глубоким размышлениям и выводам, проблемных вопросов, которые связаны непосредственно с проектом, учебных вопросов, которые имеют ограниченное число правильных ответов.
    Оценивание, в результате которого вырабатываются полезные отзывы и комментарии, указывает ученикам на их слабые стороны, и подтверждает их сильные стороны и успехи.

    ОтветитьУдалить
  2. Даний модуль істотно допоміг мені зрозуміти, для чого викладач повинен ставити проблемні питання перед учнями, як правильно їх сформулювати. На основі цих знань я визначила основне питання проекту - Чи можливий безпечний Інтернет?, 3 проблемні питання - Як убезпечити себе в Інтернет?, Які загрози для користувача в Інтернет існують?, Що я можу зробити для безпеки в Інтернет? а також учбові питання. Ці питання обовязково повинні бути узгоджені з стандартами освіти.
    Такі питання забезпечують стійкий пізнавальний інтерес, підтримують цікавість на протязі вивчення теми, наштовхують на творчі пошуки відповідей.

    ОтветитьУдалить
  3. Изучив модуль 2, я получила полезную информацию как составлять направляющие вопросы. Для того, чтобы ученики стали активными учасниками учебного процеса, необходимо так составить направляющие вопросы, чтобы поиск ответа был для них интересен и они могли бы увидеть связь между учебной темой и реальной жизнью.
    Текущее оценивание, которое основано на проектной деятельности, представляет возможность учащимся показать свои знания разными способами. Оценивание помагает учителю определить, что усвоил учащийся, а также позволяет учителю получить больше информации о потребностях их учеников и адаптировать процес обучения с целью улучшения их успеваемости.

    ОтветитьУдалить
  4. Данный модуль, бесспорно, помог планированию моего проекта. Знания, полученные в этом модуле, заставили меня переосмыслить все проведенные мною уроки, оценить качество обучения. За плечами – опыт, но благодаря подобным курсам, мы продолжаем совершенствоваться. Глубокие размышления привели меня к новым темам проектов, которые я думаю осуществить в ближайшем будущем.

    ОтветитьУдалить
  5. Під час вивчення модуля 2 я зрозуміла настільки важливо, під час планування навчального проекту, влучно підібрати основоположні, проблемні та навчальні запитання за змістом. Адже саме основоположні питання та питання навчальної теми будуть визначати зміст і стратегії для всього проекту.
    Неможливе планування проекту і без чітко визначених методів оцінювання. Оцінюванню здійснюється постійно і являється інструментом вдосконалення умінь та навичок учнів, надає можливість учням показати їх знання та прогалини різними способами.

    ОтветитьУдалить
  6. Основоположні, проблемні та навчальні питання є важливими компонентами плану навчального проекту. Ці питання допомагають учням краще зрозуміти основні концепції теми, сприяють розвитку в учнів навичок творчого і критичного мислення. Отримані в цьому модулі знання звичайно будуть сприяти ефективності навчально-виховного процесу на моїх уроках.

    ОтветитьУдалить
  7. Направляючі питання змушують учнів використовувати розумові вміння високого рівня, допомагають їм у глибокому розумінні основоположних концепцій і пропонують структуру для організації фактичної інформації. Направляючі питання складаються з:
    - одного основоположного питання, яке є широким, відкритим питанням. Основоположні питання часто об'єднують навчальні предмети і допомагають учням зрозуміти, як предмети пов'язані між собою.
    - Проблемних питань навчальної теми, які є відкритими і пов'язані з конкретним проектом чи навчальною темою і підтримують дослідження з напряму, заданого основоположним питанням.
    - Навчальних питань, які грунтуються на фактах. Це конкретні питання, які мають обмежену кількість правильних відповідей.

    Оцінювання в проектно-орієнтованих навчальних темах повинно:
    проводитися протягом усього навчального циклу;
    оцінювати досягнення найважливіших цілей проекту;
    залучати учнів до процесу оцінювання;
    використовувати різні стратегії оцінювання, які:

    • враховують інтереси і досвід учнів;
    • сприяють розвитку самостійності учнів та співробітництва;
    • дозволяють бачити прогрес учнів;
    • перевіряють розуміння і заохочують метапізнання;
    • дозволяють продемонструвати розуміння і вміння.

    ОтветитьУдалить