четверг, 29 марта 2012 г.

Рефлексия Модуль 7


Проанализируйте, как основная задача этого модуля помогла планированию и созданию Вашего проекта.

·         Какие материалы я могу разрабатывать для преподавания в условиях личностно-ориентированного обучения?
·         Как я могу применять ИКТ для поддержки своей педагогической практики?

Обдумайте то, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на качество обучения Ваших учеников. Запишите свои суждения, перечислите ключевые освоенные аспекты, вопросы и сомнения в своем отзыве (рефлексии).

  • Включите в ваш ответ ваши соображения о том, как ваше понимание и знания изменились с течением времени. 

4 комментария:

  1. Основним є постановка питань. Правильні питання є зв'язною ланкою педагогічного та життєвого досвіду вчителя. Поведінка вчителя, атмосфера у групі та стратегії виконання проекту дуже важливі в особистісно-орієнтованому навчанні. Деталі плану реалізації проекту визначають вимоги, необхідні у позаурочній діяльності, до проекту, під час його та після нього, для забезпечення успіху проекту Постійний професійний розвиток є необхідним для впевненого зростання професійної майстерності.

    ОтветитьУдалить
  2. Как показывает практика, без ИКТ уже невозможно представить себе учебное заведение.
    Использование ИКТ позволяет проводить уроки:
    • на высоком эстетическом и эмоциональном уровне (анимация, музыка);
    • обеспечивает наглядность;
    • привлекает большое количество дидактического материала;
    • повышает объём выполняемой работы на уроке в 1,5 – 2 раза;
    • обеспечивает высокую степень дифференциации обучения.
    При подготовке к урокам преподаватель может использовать электронные ресурсы учебного назначения:
    • мультимедийные курсы;
    • презентации к урокам;
    • логические игры;
    • тестовые оболочки;
    • ресурсы Интернет;
    • электронные энциклопедии.

    ОтветитьУдалить
  3. Учням для успішної роботи і життя в інформаційному суспільстві необхідно навчатися:
    - ефективно використовувати знання реального життя;
    - творчо мислити, послідовно і логічно міркувати, подавати та захищати свої ідеї;
    - ставити цілі і здійснювати постановку завдання, визначати пріоритети, планувати конкретні результати і нести персональну відповідальність за них;
    - працювати в команді та мати навички спілкування;
    - володіти інформаційною культурою та комп'ютерною грамотністю.
    Тому використання ІКТ є невід'ємною складовою навчально-виховного процесу.
    Форми використання ІКТ.
    1 Використання готових електронних продуктів
    дозволяє інтенсифікувати діяльність викладача і учня, дозволяє підвищити якість навчання предмету; відобразити суттєві сторони біологічних об'єктів, зримо втіливши в життя принцип наочності.
    2. Використання мультимедійних презентацій
    дозволяє представити навчальний матеріал як систему яскравих опорних образів, наповнених вичерпною
    структурованою інформацією в алгоритмічній порядку. В цьому випадку задіюються різні канали сприйняття, що дозволяє закласти інформацію не тільки в фактографічному, але і в асоціативному вигляді в довготривалу пам'ять учнів.
    3. Використання ресурсів мережі Інтернет
    Мережа Інтернет несе величезний потенціал освітніх послуг (електронна пошта, пошукові системи, електронні конференції) і стає складовою частиною сучасної освіти. Отримуючи з мережі навчально-значиму інформацію, учні набувають навичок:
    • цілеспрямовано знаходити інформацію і систематизувати її за заданими ознаками;
    • бачити інформацію в цілому, а не фрагментарно, виділяти головне в інформаційному повідомленні.
    4. Використання інтерактивної дошки тощо.

    ОтветитьУдалить
  4. Необхідно навчити кожного учня за короткий проміжок часу освоювати, перетворювати і використовувати в практичній діяльності величезні масиви інформації. Дуже важливо організувати процес навчання так, щоб учень активно, з цікавістю і захопленням працював на уроці, бачив плоди своєї праці і міг їх оцінити.
    Допомогти викладачеві у вирішенні цього непростого завдання може поєднання традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій, у тому числі і комп'ютерних. Адже використання комп'ютера на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним, суворо диференційованим та індивідуальним.

    Переваги використання ІКТ:
    - індивідуалізація навчання;
    - інтенсифікація самостійної роботи учнів;
    - зростання обсягу виконаних за урок завдань;
    - розширення інформаційних потоків при використанні Internet;
    - підвищення мотивації та пізнавальної активності за рахунок різноманітності форм роботи, можливості включення ігрового моменту тощо.

    Та, захопившись застосуванням ІКТ на уроках, викладач ні в якому разі не повинен перейти від розвиваючого навчання тільки до наочно-ілюстративних методів.

    ОтветитьУдалить