четверг, 1 марта 2012 г.

Рефлексия Модуль 5


Проанализируйте, как основная задача этого модуля помогла планированию и созданию Вашего проекта.

  • Каким образом я оцениваю обучение учеников?
  • Как я вовлекаю школьников в процесс оценивания?

Обдумайте то, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на качество обучения Ваших учеников. Запишите свои суждения, перечислите ключевые освоенные аспекты, вопросы и сомнения в своем отзыве (рефлексии).

5 комментариев:

  1. На початку проекту: опитування для виявлення досвіду учнів з цього питання, їх відношення до нього. (проводить майстер в/н і аналізує)
    Під час виконання проекту: за допомогою оціночних листів, з якими майстер заздалегідь ознайомить групи. Будуть оцінюватись презентації, публікації та вікі-стаття.
    Захист проектів - кінцевий етап: за допомогою листів рефлексії майстер проаналізує та оцінить роботу кожного члена групи і всієї групи вцілому...і оцінить свою роботу/

    ОтветитьУдалить
  2. Благодаря данному модулю, мною были разработаны ряд вопросов и форм с критериями оценивания. Структура оценивания в проекте выглядит следующим образом:
    I. Формирующее оценивание:
    • Стратегия выявления первоначального опыта (стартовая презентация; "мозговой штурм");
    • Стратегия метапознания (самооценка успешности работы групп в проекте; рефлексия в блоге проекта);
    • Стратегия мониторинга прогресса (дневник участника проекта);
    • Стратегия развития самостоятельности и взаимодействия (самооценка вклада в работу группы).
    II. Итоговое оценивание:
    • Критерии оценивания конечного продукта (публикации, презентации, вики-статьи; критерии оценивания представления продуктов проекту для аудитории).
    • Итоговое анкетирование (анкета участника проекта).

    ОтветитьУдалить
  3. При оцінюванні слід дотримуватися наступних рекомендацій:
    Виконати завдання вчителю.
    Переконатися, що показники виконання відповідають поставленим цілям.
    Обмежити кількість показників.
    Попросити колег і учнів взяти участь в обговоренні найбільш важливих показників.
    Індикатори повинні бути сформульовані на мові, зрозумілій учням.
    Уникати двозначностей.
    Продумати порядок показників, щоб він відображав пріоритети в оцінюванні.

    ОтветитьУдалить
  4. Перед початком роботи над проектом, шляхом проведення тестових завдань, оцінюється рівень знань учнів і будується зв'язок між тим, що вони вже знають і тим, що їм належить дізнатися.
    У ході роботи над проектом учні більшою самостійно керують своїми діями,оцінюють за критеріями, що самі розробили, викладач лише допомогає вирішити неоднозначні відкритих питання.
    Після роботи над проектом учні демонструють отримані результати у вигляді вікі-статті за певними критеріями:
    - змістовність та вичерпність інформації;
    - наповненість статті;
    - логічність викладу;
    - компактність розміщеної інформації;
    - естетичність оформлення тощо.

    ОтветитьУдалить
  5. Для оцінки готовності учнів до вивчення обраної навчальної теми я планую використовувати методи: вивчення робіт учнів та таблиці З-Ц-У.
    Вивчення робіт учнів покаже ступінь розуміння ними навчального матеріалу, надасть можливість оцінити якість вивченого. Таблиця "Знаю-Цікавлюся-Умію (Уже навчився)" дозволить активізувати попередні знання учнів щодо об'єктів бухгалтерського обліку, відмінностей між джерелами утворення господарських засобів і самими господарськими засобами та встановити відношення до матеріалу, який належить вивчити. Учні починають з мозкового штурму ідей в області Знаю. На такі таблиці відбувається посилання в ході всього проекту.
    Для розвитку навичок самостійності та спільної діяльності використовуються самооцінювання і рефлексія, що дають учням можливість оцінити власний прогрес, свої думки і навчання,методи їх поліпшення. Відгуки однолітків, що використовуються в проекті в обговореннях або для заключного представлення, допоможуть учневі побачити внутрішні якісні характеристики своєї роботи.
    Для заохочення самостійності і прогресу учнів під час самостійної та групової роботи використовуються звіти про виконання проекту, які допоможуть учням пояснювати нові моменти у розумінні матеріалу та зустрічі в ході проекту, що підтверджують готовність учнів перейти до наступної сходинки в роботі над проектом.
    До методів оцінювання, що допоможуть учням поміркувати над своїм навчанням та допоможуть викладачу перевірити їх розуміння відносяться неформальні опитування. Питання нададуть можливість учням виразити свої ідеї, думки,нададуть можливість подумати над поясненнями інших учнів. Для відповідей на такі питання учень повинен мати глибоке розуміння теми.
    Для оцінювання заключного розуміння та демонстрації результатів навчання використовується виконання презентацій, вікі-статті, що представляються в кінці проекту. Інструментами для доказу розуміння та вміння є листи критеріїв та оцінок.

    ОтветитьУдалить